Blogger Widgets

Sunday, April 12, 2009

~coretan kasih untuk abah~

yer..hari nih aku ke kelas dgn membawa kad bufday yg telah dibeli di Thai Kuang MP last week..saje bwak kad tuh g klas..mungkin idea untk mnulis di klas aderlah lbih segar berbanding mencoret di bilik..huhu..

hari nih sorang lecturer pon tak msuk coz busy meng observe akak2 praktikum yang sedng berjuang menunjukkn yg terbaik di hadapan lecturer yg meng observe sedngkn kami d dalam klas sedng bersuka ria tanpa kehadiran lecturer..hehe..tapi yg pasti kami juga akan menghadpi praktikum yg sgt mendebarkn di sem 5 kelak..fuh~

jam 10.12 pagi..aku mula membelek-belek kad yang sudah lma menunggu tinta biru ku menjalar laju di mukanya..aku mula mencoret kata untuk abah sempena hari lahirnya yang bakal tiba tanggal 16 april ini..aku harus menulisnya dengn lebih awal kerana takut pakcik posmen terlmbt hntr nti..

aku sebnr nye seorang ank yang pemalu(huhu) dan juga seorang insan yang amat sukar meluahkan rasa melalui lisan ku...jadik..untuk menunjukkn kasih syg dan rasa cinta pada abah...aku menulis untuknya bak seorang pujangga..hoho~
tak perlu rasenye aku nyatakn ap yg aku tulis di sini kerana terlalu personal rasenye~*segan lak nti**(*_*)

doaku untk abh...semoga abh pnjg umo n murah rzeki..n sentiasa di bwah lindungan-Nya serta sentiasa beroleh rahmat-Nya..terima ksih kerana membesrkn kgh dgn pnuh kasih syg..walupon kadang2 kgh slalu je mnyushkn abh n mak~ampun dan maaf dipinta~thanks 4 everything~you're such a great father in this world!


~love truly~

hepi becoming!

kepada rakan2 ku yg terpakse mengmbil MUET skli lagik..gud lak aku ucapkan!korang jgn putus asa k..kami sntiasa ader di blkg anda sbgai peyokong kuat..gud lak2!semoga segala usha yg anda lakukan akn membuahkan hsil yg gemilang!usha+doa+tawakal=kejayaan
gambarimasu~

dis week jugak ader PC fair kat dP or Mp i guess~but the actual place rasenye MP lah kot as usual~huhu..
tapi keghairahan g PC fair tak dpt menandingi keghairahan pergi ke book fair di PWTC..nak menmbh koleksi buku walaupon masih ader buku yg blom hbis dbaca skung~huhu..tadi pon dah berebut rebut tulis nm untk g~harap2 aku akn mnjadi slh seorang yg bertuah..amin~

*sambung baca buku yg dipinjm dr pusat sumber IPGM KPM~

No comments:

Post a Comment