Blogger Widgets

Monday, May 25, 2009

~setelah sekian lama~

setelah sekian lama tdk mencoret kata di sini..ari nih yang bertarikh 1 jamadilakhir 1430..akhirnye aku telh tamat exam~fuh lega~alhmdulillh~yihuuuuuuuuu~~merdeka jugak akhirnye..tapi kejap jela~huhu

nak cakap pasal exam..huhu..alhmdulillh semuanya ok i'A cume FPK aku rase aku tak wat yg terbaek ari 2~so tak taula~harap2 ok dengn izin Allh..yg penting kena doa + tawakkal coz tiada apa lagik yg boleh diubah~serahkan sume pada-Nya..terima ksih juge kepada kwan2 yang sudi menemani ak stay up sm2~ehehe
tapi aku slalu je tertdo..hehe..thanks juge pada yg sudi memberi soklan2 spot...jasa kamu semua amatlah dhargai~n hnya Allh jelah yg dapat membalasnye..tq2~

hati meronta ronta nak balik dah nih~~~tapi tiket aku ari jmaat~~so dudoklah kat mktab nih smpi jumt~padahal org lain dah usung2 beg balik dah esok aku rase~huhu
haraplah hostel nih tak jdik sunyi sgt~huhu

balik2 nti sorang2 je tgl~kaklong lak dah nk keje kat bangi..keje semntara..smntara tgu konvo~aku balik dia pegi~~tuhlah kesunyian yang dirasai oleh sorang adik yg hny ader sorang kakak~huhu...tgl lah ak sorang2 nti..takde geng lak nak gadoh2~nak tgok cte mlm2~huhu

tapi balik nih..i'A..nak blaja msk masakn2 yg lain lak~
resipi rahsia dr puan norisah~hehe..

petang2 nih lak nk g jln2 kat mlka nih jap stelah sekian lma tak bergerak dr meja stadi~huhu

semoga kecemerlangan mnjadi milik kita bersama~amin~

No comments:

Post a Comment