Blogger Widgets

Friday, January 20, 2012

~bahagian kita belum tentu~

Ya Allah,betapa hancur dan hiba hati ini pabila mendengar khabaran itu
seperti mahu menangis namun air mata diseka supaya tidak terlihat oleh yg lain
sesungguhnya kehilangan sebahagian daripada kehidupan terasa amat pedih
stelah bertahun-tahun bersama hadapi suka dan duka,gelak tawa,rajuk dan tangis
semuanya ligat berputar di kotak memori
sesungguhnya dia telah menjadi sebahagian daripada saya
masakan air mata dapat ditahan apabila kehilangannya
segunung perasaan hiba dipersembahkan pada-Nya saat di tikar sejadah
mengalir air mata saat tangan ditadah memohon agar dipermudah segala urusannya
air mata tidak dapat ditahan lagi
sesungguhnya Dia lah yg selayaknya mnjdi tempt mengadu segala kersahan dalam jiwa
ya Allah sesunGguhnya tabhkanlah hati kami dlm menempuh segala ujianMu
sesungguhnya bahagian dia begitu,bahagian saya bagaimana pula nt agaknya
semua tersimpan rapi sbg rahsia Illahi yang bergelar takdir
hanya mampu berdoa dan berusaha agar ditunjuki jalan yg lurus
kerana Dia adalah perancang hidup saya secara mutlak
dan tidak mungkin saya ingin menentukan nasib hidup sendiri walau kadar sekelip mata

apa pun yang terjadi kini dan akan datang serta masa lampau
saya akan tetap menyayanginya kerana saat mata kita bertemu buat pertama kalinya
ukhuwah terjalin selamanya
sekali sahabat selamanya sahabat
saya sayg kamu sahabat T_T
jaga diri selalu
-tears keep falling-
-endure-




No comments:

Post a Comment