Blogger Widgets

Thursday, March 26, 2009

~3rd & 4th day~

~bersama murid2 prasekolah~


~cekgu~


memandngkn ak amt busy menyiapkn segala asemen..tak sempt nk tulis blog untk hari 3 smlm..so aku ganbung je la ngan hari 4 ye..

hari 3 mcm bese(escape sukantara lagik)haha..tapi klu tak silp..budak2 nih smlm acara olahraga..semlm kami interbiu setiausaha sukn untk mintak laporan gerko n games kat skewl 2..alhmdulillh cikgu sharifuddin(sama cam nm ayh aku) memberi kerjsama yg amat baik..
kami juga telah mngedarkn borang soal selidk kepada guru2 kat skul tu n dorang sgt sporting..best2~

hari 4~
hari ni mula2 nk trun padang ader raptai sukan(ahad nih sukan)..tapi tym g pjabat..tetibe ader beberapa org cikgu yg kelihtn sgt sibuk telh meminta bantuan kami untk menaip bebrapa surt n borang sempena pertandingn bercerita peringkat zon maklumlh tuan rumah..so esok bolehlh kami sksikan bkat2 terpendam murid2 seluruh zon kuala krau..hehe(teringt lak tym aku msuk pertandingn bercerita tym mude2 dulu..haha)
pastuh kami amik gmb2 yng msh blom amik then g bebrpa klas untk temubual bersama plajr pule..kami juga memberi mereka hadiah yg telh kmi jnjikn..hehe
terserlah kegembiraan d wajah mereka terutamanya klas 2 bestari yg budak2 nyerr sgt comel walaupon kdg2 kami gagal untk mengawal kebisingn mereka..pning2~haha

esok hari terakhir kami d skolah itu..terasa sayu pula untk mningglkn skul tuh..i'A klu umur msih pnjg..pastinya ak akn datang melawat skul ni lagik..semoga semua pljarnya berjaya dengn cemerlang teruatmnya murid tahun 6 yg akn mnduduki UPSR dalam tempoh 167 hari lagik..gud lak cikgu ucapkan pada sume ye!

tetibe hati terasa sayu mengengkn seorg rakan baik ku akn meningglkn aku untk berjuang menuntut ilmu di negara orang..negara yg terkenl dengn pulau jeju..korea..yaya..aku mintk maaf ye sebab tak dapat hntr ko g airport..sedeyh sgt senanyer..selalunye yaya lah yg slalu dengr luahan hati ak n mslh2 aku..time kasih byk2 yaya..walaupon tak dapat jump ko 4 da last tym..tapi ak akn sntiasa ingt ko..jgn sedeyh2 kat sn ye..jgn omsik tau~time ksih ats bimbingn ko tym ak kat UM dulu..walaupon skjap..tapi penglmn tuh sgtlh berharga bg aku...time kaseh byk2 ye yaya..jaga dri baik2 kat sana ye yaya..keep in touch ye..klu ade pe2 prob cter kat aku ye..email ak k..semoga someday kite akn jump lagik..sayang kamu sgt2!!sob8~

2 comments: