Blogger Widgets

Friday, December 16, 2011

~one by one~

*big grin*hehehehe
alhamdulillah..satu demi satu kawanku yg tersyg hampir menmatkan zaman bujang.hehe.one step 4wd..gudjob gurls~=)tumpang hepi n bahagia.umpama virus yg mresap masuk ke dalam AJ-2-20..hehehe.satu demi stu memulkan langkah ke daerah penuh tanggungjawab itu.i'A ganjaran Allah menanti andai semua dptkn jalankan amanah dengan baik.semoga perjalanan hidup kita semua diberkatiNya selalu.

memulakan langkah awal adalah....


sama cantik sama padan=))moga kekal hingga ke jinjang pelamin(SURAYA AZAMI & MAN)

menysul kemudian....


si shantek elyana.hehe.upps..aina safiah dan bakal raja di hati shafizi shahime.

dan pengantin baru...hehe..ex rumet tersyg..


bagai pinang dibelah dua..dua hati menjadi satu=))moga sentiasa bahagia dlm melayari alam rumah tangga shabat=))(DIYANA & RADZHI)

and da latest one who become akmal's fiancee~hehe..


anggun dalam persalinan pink.hehe.nurul akmal+muhammad akmal.selamat bertunang nurul=)

and next..siapakah??hehehe.i guess syahidah idris n hafizah adnan will be next kot=)))atau mungkin zati.hehehe(ti..ap lagik ti?ble nk mkn nsi minyak)hehe..atau mungkin juga kak tini(ngan org melaka mungkin..hehehehe)atau mungkin juga kakak yang paling 'muda' a.k.a kak farhana..hehehe.oh ye..mungkin jua tikah(wewwit~)hehe..atau mungkin juge marni...wewwit~hehe.mungkin jue fathiah or zahidah kan..who knows..only Allah knows~hehe.ap2 jua jdoh pertemuan,ajal dan maut semuanya di tangan tuhan.semua dh tertulis di Luh Mahfuz.semoga semua nya bahagia dan diberkatiNya selalu.

memetik kata2 cahaya hayati...

Berkahwin itu indah dan nikmat bagi yang benar2 mengerti tuntutan2nya.. Berkahwin itu menjanjikan pahala tidak putus2 bagi yang menjadikannya gelanggang untuk mengukuhkan iman, mencintai Tuhan dan menjadikan syurga sebagai matlamat. Berkahwin itu sempadan dari ketidaksempurnaan insan kepada kesempurnaan insan - bagi yang mengetahui rahsia2nya.

Berkahwinlah anda demi Tuhan dan Nabi-Nya, bukan berkahwin kerana perasaan dan mengikut kebiasaan. Jodoh usah terlalu dirisaukan, tiba masanya ia akan datang menjemput, namun perlu juga anda membuka lorong2nya agar jemputan itu mudah sampai dan tidak terhalang. "


-salam sayang,SHAHIRAH-

3 comments:

  1. sha, apsal nma sy naik plak?hehehe... doakan moga cpt2 dpt jodoh n dipermudahkn ye (wpun calon pn xda lg), hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete